در خلاصه کتاب چگونه یک اسب را به پرواز درآوریم! به پرسش های زیر پاسخ داده می شود:

  1. چرا باید از شکست‌هایمان درس بگیریم؟
  2. چگونه برده‌ای 12 ساله کشت و تجارت وانیل را متحول کرد؟
  3. چگونه استیو جابز قدم‌به‌قدم آیفون را طراحی کرد؟
انسان یعنی خلق کردن، انسان یعنی آفرینندگی. کوین اشتون، یکی از پیشگامان تکنولوژی است که مستقیماً همه‌ چالش‌های فرساینده در فرآیند آفرینش را تجربه کرده است. او حالا پس از سفری 20 ساله از خلق و نوآوری، قصد دارد تا در سفری به اختراعات بزرگ بشریت در طول تاریخ، راز خلاقیت و موفقیت مخترعان و مکتشفان بزرگ را کشف کند و بفهمد که چگونه آن‌ها دست به نوآوری زده‌اند.کوین در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه خلاقیت یک فرآیند تفکر تدریجی و معمولی است که هرکسی قادر به انجام آن است.

تاریخچه مخفی آفرینش، نوآوری و اکتشاف

شما برای خلق و آفرینش، نیازی به نبوغ و الهام غیبی ندارید. حقیقت آن است که هرکسی می‌تواند خلاق باشد. خلاقیت و نوآوری فرآیندی فکری و گام‌به‌گام برای حل مسئله است. و هرکسی می‌تواند با درس گرفتن از شکست‌های پی‌درپی، موفق به نوآوری شود. علاوه بر این، افراد یک تیم نیز می‌توانند باهم همکاری خلاقانه‌ای داشته باشند و به سمت هدف مشترک گام بردارند.
هنگامی‌که ایده تازه‌ای به ذهنتان می‌رسد، فکر نکنید که ممکن است مسخره باشد و نتیجه خوب و قابل قبولی نداشته باشد. هر ایده جدیدی می‌تواند راهنمای مسیر جدیدی برای نوآوری و آفرینش باشد و به یاد داشته باشید که باید ایده‌های عجیب‌وغریبتان را نیز با دقت و ریزبینی برسی کنید. حتی جودا فولکمن نیز در ابتدا، به خاطر داشتن ایده‌ای جدید و عجیب‌وغریب جدی گرفته نشد. او کسی است که با نظریه خلاقانه خود درباره نحوه ایجاد تومور در بدن بیمار، انقلابی را در رمان سرطان ایجاد کرد.
اگر شما هم می‌خواهید به جرگه نوآوران بپیوندید، مطالعه خلاصه کتاب چگونه یک اسب را به پرواز درآوریم را از دست ندهید!

درباره نویسنده:

کوین اشتون مبتکری بریتانیایی در حوزه تکنولوژی است. او عبارت اینترنت اشیاء را برای توصیف شبکه‌ اشیاء متصل به اینترنت در جهان فیزیکی خلق کرده است. نوشته‌های او درباره‌ تکنولوژی و نوآوری در مجله‌هایی همچون کوارتز ، مدیوم ، آتلانتیک و نیویورک تایمز به چاپ رسیده است.

دسترسی به این محتوا مخصوص اعضای الماسی است. برای عضویت بر دکمه زیر کلیک کنید.