()

اگر برند کوچکی دارید، شوخ طبعی می تواند شما را متمایز کند.

شوخ‌طبعی در تبلیغات به این دلیل مهم است که باعث تلطیف آگهی و سورپرایز کردن افراد می‌شود. می تواند ایجاد صمیمیت کند و در نتیجه با تبدیل کردن مشتریان به دوستان شما فروشتان را چند برابر می کند. فراموش نکنید که اگر برند کوچکی هستید، نباید به دنبال برند سازی باشید! سعی کنید فروشتان را افزایش دهید، با اینکار علاوه بر برندسازی سود هم می کنید!

شوخ طبعی در تبلیغات

چطور می توانید با شوخ طبعی فروش خودمان را افزایش دهیم؟

چطور می توانم در تبلیغاتم از شوخی استفاده کنم؟

1- از افراد خلاق کمک بگیرید.

منشا همه آگهی‌های خوب نوشته‌‌های خوب است. (خنده‌دار بودن یا نبودن متن آگهی بسیار مهم است». البته این مسئله به شرایط شما هم بستگی دارد. اما در عی حال با نظر خواهی از افراد خارجی، می توانید میزان شوخ طبعی در سناریو خودتان را اندازه گیری کنید.حتما تاحالا به یک تئاتر کمدی بداهه گویی رفته اید. به دنبال یافتن یک اینفلوئنسر باشید که با مبلغی مناسب ویدیو بامزه ای برایتان تهیه کند. این کار در فروش شما تاثیر چشمگیری ایجاد می کند.

2-ساختار شکن باشید.

واشر (مدیر ارشد بازاریابی رسانه‌های اجتماعی سیسکو) می گوید: «هیچ چیز مانند یک جلسه رسمی قاتل شوخ‌طبعی نیست».

3-داستان معجزه می کند!

داستان بسازید. ریشه بسیاری از مطالب خنده دار سختی ها و رنج ها هستند. اگر درست به آنها فکر کنید می بینید که در مورد کسب و کارتان هم مصداق دارد. دلیل تولید محصولات استارتاپی این است که یک نیاز واقعی یا خلاء را در بازار احساس کرده اید. شوخص طبعی باعث می شود با بزرکنمایی نا امیدی مضحک حاصل از آن نیاز، ارزش خدماتتان را به مشتریان یاد آوری کنید.

بسیاری از تلاش‌های تبلیغات بر فروش محصول یا خدمت متمرکز است؛ اما مشتریان بیشتر علاقه دارند بدانند آنچه می‌فروشید چگونه می‌تواند به آن‌ها کمک کند. چطور می‌تواند بارهایشان را به دوش بکشد یا از رنجشان بکاهد؟

4- به جای افزایش بودجه، مغز ها را افزایش دهید…

حتما شما هم به عنوان یک استارتاپ با چالش های ناشی از کمبود بودجه مواجه هستید. اما بدون شک وقتی نوبت به تبلیغات می رسد باید هزینه کنید. تبلیغاتی که در آن از چاشنی شوخ طبعی استفاده شده باشد مزیت های خاص تری هم دارند. حتما به خوبی می دانید که ساختن یک ویدیو مفرح در شرکت های بزرگی که هر فرآیندی درآن باید با کاغذ بازی های مختلف طی شود چقدر سخت است. اما چابکی استارتاپ ها این فرصت را به شما می دهد. شما می توانید به راحتی ریسک کنید و این همان جایی است که فروش خوشحالی می تواند به شما کمک کند.

این مقاله چقدر مفید بود؟ با کلیک روی ستاره ها رتبه بده تا بدونیم چه مدل مقالاتی بنویسیم...

میانگین امتیاز / 5. تعداد آراء: